青春年少時



۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در هنگام درخواست وام مسکن باید به نکات زیر توجه کنید، انتخاب مناسب باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

(1) توسعه چندین بانک قابل تجزیه و تحلیل و مقایسه است. چه خانه دست اول باشد و چه خانه دست دوم، توسعه دهندگان یا واسطه ها چندین شرکت برای همکاری با بانکloan. مدیریت خانه اولی ممکن است متفاوت باشد، بنابراین، حتما با انتخاب بانکی که بیشترین سود را برای شما دارد، برای وام مسکن اقدام کنید.

(2) هنگام درخواست وام مسکن شخصی، تعداد وام گیرندگان می تواند تا حد امکان کم باشد. در اطلاعات فعلی شرکت های وام مصرفی مسکن، تنها وام گیرنده اصلی و ضامن این وام را در بررسی اعتبار منعکس می کنند و تأثیر مشترک در بررسی اعتباری وام گیرنده منعکس کننده این وام نیست (اما چه کسی می تواند تضمین کند که این وام خواهد بود. در آینده منعکس نشود). تا زمانی که سازمان بررسی اعتبار وام های موجود داشته باشد، تامین مالی مجدد بسیار مشکل خواهد بود، بنابراین در هنگام درخواست وام های مشکل دار مسکن ملی، افراد کمتر و کمتری در جامعه مشارکت می کنند، بهتر است.

(3) اصل و سود برابر را برای روش بازپرداخت انتخاب کنید. به نظر می رسد روش بازپرداخت مساوی اصل و سود سود بیشتری نسبت به روش بازپرداخت برابر اصل پرداخت می کند، اما در واقع اینطور نیست، روش بازپرداخت مساوی اصل و سود، مبلغ بازپرداخت ماهانه کمی دارد، به طوری که اولاً وجود دارد. فشار کمتری در زندگی است دوم این که ابتکار کنترل وجوه شخصی در دستان شماست.اگر پول مازاد دارید، مثلا نرخ بازده سرمایه گذاری بالاتر از نرخ بهره وام است، پس از مازاد پول می توان به عنوان سرمایه گذاری استفاده کرد. در غیر این صورت می توان از آن برای پیش پرداخت وام استفاده کرد. اصل، اگر اصل وام پیش پرداخت شود سود وام نیز کاهش می یابد در این صورت سود پرداختی تقریباً با انتخاب روش بازپرداخت مساوی اصل وام است. .

(4) شما می توانید وام را در هر زمان پیش پرداخت کنید و چیزی به نام معامله بد وجود ندارد. بانک ها سود را بر اساس مانده وام محاسبه می کنند، اگر وام بیشتری بدهند، سود بیشتری دریافت می کنند و بالعکس، کمتر دریافت می کنند.

  • anny anny